efectes secundaris de l'acid folic
efectes secundaris de l'acid folic
Hola noies!!!
Em prenc el YODOCEFOL, que és el que em va receptar la llevadora quan li va dir que anavem a buscar un embaraç i al final les he deixat de pendre.
Se'm posava una panxa com un globus, super inflada i hi tenia mal estar... sobretot per les nits. Primer vaig pensar que era casualitat, però ara fa una setmaneta que no me les prenc i ostres quin canvi!!!
Us ha passat a vosaltres? o son paranoies meves?
Crec que demanaré hora al gine i que me les canvii...
Em prenc el YODOCEFOL, que és el que em va receptar la llevadora quan li va dir que anavem a buscar un embaraç i al final les he deixat de pendre.
Se'm posava una panxa com un globus, super inflada i hi tenia mal estar... sobretot per les nits. Primer vaig pensar que era casualitat, però ara fa una setmaneta que no me les prenc i ostres quin canvi!!!
Us ha passat a vosaltres? o son paranoies meves?
Crec que demanaré hora al gine i que me les canvii...
ja ho he trobat:
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php ... start=1480
a veure si veuen aquest post!!!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php ... start=1480
a veure si veuen aquest post!!!!
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Atesor, no se què deu ser. Una noia del forum em va dir que el gine li havia dit que no podia ser per l'àcid fòlic, que havia de ser per el iode que porten les pastis. Com que la majoria a part de l'àcid fòlic porten iode, ferro i vitamines doncs que havia de ser del iode!
Pero de tota manera em sembla recordar que tu vas dir que per lo del tiroides no en podies pendre de iode no? Aixi les que et prens tu no en deuen de portar, i t'inflen igualment?
Jo vai mirar el prospecte de les meves i posa que pot ser un efecte secundari no gaire habitual però que pot inflar...
ostres no se, però jo des de que les he deixat torno a tocar amb els peus a terra, perquè des que les prenia tava tant inflada que tava a punt d'empendre el vol i tot!

Pero de tota manera em sembla recordar que tu vas dir que per lo del tiroides no en podies pendre de iode no? Aixi les que et prens tu no en deuen de portar, i t'inflen igualment?
Jo vai mirar el prospecte de les meves i posa que pot ser un efecte secundari no gaire habitual però que pot inflar...
ostres no se, però jo des de que les he deixat torno a tocar amb els peus a terra, perquè des que les prenia tava tant inflada que tava a punt d'empendre el vol i tot!

-
VisitantVi
siskia, el yodocefol aquest porta més coses a part d'àcid fòlic oi? es que em sembla que els preparats aquests son un coctel amb yode, ferro i altres històries....
jo no sóc gens partidaria de prendre aquests complements sense que s'hagi detectat una mancança... això de que pel fet que estiguis buscant t'enxufin aquetss preparats no té cap sentit!!! jo ho comentaria amb el gine
jo no sóc gens partidaria de prendre aquests complements sense que s'hagi detectat una mancança... això de que pel fet que estiguis buscant t'enxufin aquetss preparats no té cap sentit!!! jo ho comentaria amb el gine
-
VisitantVi
ho he mirat al vademecum... porta yode!!
Cada comprimido contiene: Ácido fólico 400 microgramos; Vitamina B12 2 microgramos; Yoduro de potasio 291 microgramos (que equivalen a 200 microgramos de yodo).
Excipientes:
Cada comprimido contiene 40,089 mg de lactosa monohidrato 110 mesh y 1 mg de almidón glicolato sódico sin gluten.
Para la lista completa de excipientes, ver sección Lista de excipientes.
(tret de http://www.vademecum.es/actualidad_nove ... ct_esp=128 )
Cada comprimido contiene: Ácido fólico 400 microgramos; Vitamina B12 2 microgramos; Yoduro de potasio 291 microgramos (que equivalen a 200 microgramos de yodo).
Excipientes:
Cada comprimido contiene 40,089 mg de lactosa monohidrato 110 mesh y 1 mg de almidón glicolato sódico sin gluten.
Para la lista completa de excipientes, ver sección Lista de excipientes.
(tret de http://www.vademecum.es/actualidad_nove ... ct_esp=128 )
-
VisitantVi
ostres hi havia un post amb una llista d'aliments que porten àcid fòlic natural (n'hi ha una bona pila) i ara no el trobo... era molt interessant, perque cuidant una mica l'alimentació pots prendre totes les vitamines que et calen!!
a veure si el trobo i te'l pujo...
(nenes es que hi ha un negoci amb les pastis aquestes per flipar..... val la pena pensar's-ho una mica)
a veure si el trobo i te'l pujo...
(nenes es que hi ha un negoci amb les pastis aquestes per flipar..... val la pena pensar's-ho una mica)

-
VisitantVi
ja l'he trobat!! a la pagina 3 (del post que acabo de pujar) llegiu-vos el que comenta la Glòria, que és llevadora!!!!
penseu que hi ha molta pressió dels laboratoris cap als metges perque receptin o recomanin tot tipus de medicament i suplements vitamínics. Si no hi ha análisi de sang previ, estan receptant a cegues i de manera indiscriminada!!!!!
penseu que hi ha molta pressió dels laboratoris cap als metges perque receptin o recomanin tot tipus de medicament i suplements vitamínics. Si no hi ha análisi de sang previ, estan receptant a cegues i de manera indiscriminada!!!!!
Hola siskia,
jo tb he abandonat el yodocefol! Portava dos capses i estava convençuda que devia tenir un cigro a dins perquè semblava un glubus i em feia mal la pnxa d'inflada.
Li vaig comentar a la gine i em va comentar que era molt extrany. Les pastilles porten àcid, iode i vitamine B12... i que tot i que no ho creia dels 3 components, el que potser em podia sentar malament era el iode.
Ara me les ha canviat pel folidoce que no tenen iode. Als 3 dies de deixar-les tothom em preguntava si m'havia aprimat!!
Total que he decidit que no me'n pendre cap fins que m'hi quedi. Abans ningu en prenia i les embarassades tp no en prenen i no passa res! Crec que prefereixo passar de les multivitamines i optar pels aliments naturals.
Vaya rollo! Espero haver-te servit d'ajuda.
jo tb he abandonat el yodocefol! Portava dos capses i estava convençuda que devia tenir un cigro a dins perquè semblava un glubus i em feia mal la pnxa d'inflada.
Li vaig comentar a la gine i em va comentar que era molt extrany. Les pastilles porten àcid, iode i vitamine B12... i que tot i que no ho creia dels 3 components, el que potser em podia sentar malament era el iode.
Ara me les ha canviat pel folidoce que no tenen iode. Als 3 dies de deixar-les tothom em preguntava si m'havia aprimat!!
Total que he decidit que no me'n pendre cap fins que m'hi quedi. Abans ningu en prenia i les embarassades tp no en prenen i no passa res! Crec que prefereixo passar de les multivitamines i optar pels aliments naturals.
Vaya rollo! Espero haver-te servit d'ajuda.
siskia ha escrit:Glauc, jo vaig llegir al prospecte que pot ser un efecte secundari, però posa que aparece raras veces...però com que jo soc rara, rara, rara![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nenes jo com que ja faig panxa dubto que el YODOCEFOL m'en aporti més de volum... el mes passat no en vaig prendre perquè m'havia de fer baixar la warry i havia d'evitar quedar prenyada, per tant era una tonteria pendre-les...potser si que tenia un pèl menys de panxa...ara no us ho sabria dir!!! pot ser que produeixin acidesa aquestes pastilles?
perquè d'això sí que en tinc sovint!!!

- carbassona
- :: girafa

- Entrades: 2809
- Membre des de: ds. des. 15, 2007 7:12 pm
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |