efectes secundaris de l'acid folic

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
ALNU
:: girafa
Entrades: 2440
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 12:15 pm

efectes secundaris de l'acid folic

EntradaAutor: ALNU » dl. juny 16, 2008 9:07 am

Hola noies!!!

Em prenc el YODOCEFOL, que és el que em va receptar la llevadora quan li va dir que anavem a buscar un embaraç i al final les he deixat de pendre.
Se'm posava una panxa com un globus, super inflada i hi tenia mal estar... sobretot per les nits. Primer vaig pensar que era casualitat, però ara fa una setmaneta que no me les prenc i ostres quin canvi!!!

Us ha passat a vosaltres? o son paranoies meves?

Crec que demanaré hora al gine i que me les canvii...
Imatge
lali
:: gosset
Entrades: 469
Membre des de: dc. maig 02, 2007 12:52 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: lali » dl. juny 16, 2008 9:22 am

jo no les prenc encara pero l'altre dia al post de les buscadores estiuenques en parlaven d'aixo...

hi havia varies noies que explicaven tb efectes secundaris... pots anar a fer un ull, vaig a veure si ho trobo... :ok: :ok:
lali
Entrades: 469
Membre des de: dc. maig 02, 2007 12:52 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: lali » dl. juny 16, 2008 9:25 am

ja ho he trobat:

http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php ... start=1480

a veure si veuen aquest post!!!!
ALNU

EntradaAutor: ALNU » dl. juny 16, 2008 9:29 am

merci lali!!! ara m'ho miro!
Imatge
UXIA
Entrades: 2040
Membre des de: dg. ago. 26, 2007 2:07 pm

EntradaAutor: UXIA » dt. juny 17, 2008 3:56 pm

a mi no em van fer efectes secundaris...si més no, no els vaig notar
Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dt. juny 17, 2008 4:46 pm

jo si que en tinc
mal de panxa, vaig més al lavabo, estic inflada!

kin rotllo
Imatge

Imatge
Crispina
:: tigre
Entrades: 773
Membre des de: dj. set. 06, 2007 10:05 pm

EntradaAutor: Crispina » dt. juny 24, 2008 10:02 pm

Jo porto mesos prenen i no he notat res d'aixo pero, ara que ho dieu ho mirare uns dies.
Anims i, si mes no, que te les canviin. :-()) :ok:
ALNU

EntradaAutor: ALNU » dc. juny 25, 2008 7:35 am

Atesor, no se què deu ser. Una noia del forum em va dir que el gine li havia dit que no podia ser per l'àcid fòlic, que havia de ser per el iode que porten les pastis. Com que la majoria a part de l'àcid fòlic porten iode, ferro i vitamines doncs que havia de ser del iode!

Pero de tota manera em sembla recordar que tu vas dir que per lo del tiroides no en podies pendre de iode no? Aixi les que et prens tu no en deuen de portar, i t'inflen igualment?

Jo vai mirar el prospecte de les meves i posa que pot ser un efecte secundari no gaire habitual però que pot inflar...

ostres no se, però jo des de que les he deixat torno a tocar amb els peus a terra, perquè des que les prenia tava tant inflada que tava a punt d'empendre el vol i tot! :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. juny 25, 2008 10:24 am

siskia, el yodocefol aquest porta més coses a part d'àcid fòlic oi? es que em sembla que els preparats aquests son un coctel amb yode, ferro i altres històries....

jo no sóc gens partidaria de prendre aquests complements sense que s'hagi detectat una mancança... això de que pel fet que estiguis buscant t'enxufin aquetss preparats no té cap sentit!!! jo ho comentaria amb el gine :ok:
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. juny 25, 2008 10:26 am

ho he mirat al vademecum... porta yode!!

Cada comprimido contiene: Ácido fólico 400 microgramos; Vitamina B12 2 microgramos; Yoduro de potasio 291 microgramos (que equivalen a 200 microgramos de yodo).

Excipientes:

Cada comprimido contiene 40,089 mg de lactosa monohidrato 110 mesh y 1 mg de almidón glicolato sódico sin gluten.

Para la lista completa de excipientes, ver sección Lista de excipientes.

(tret de http://www.vademecum.es/actualidad_nove ... ct_esp=128 )
ALNU

EntradaAutor: ALNU » dj. juny 26, 2008 9:51 am

Merci .! :ok:

El que em fa ballar el cap es que a l'Atesor també li passi i les seves no porten iode!

De tota manera les he deixat de pendre. Quan vagi al gine ja li comentaré!
I si no el que dius tu, pendre per pendre, prefereixo no pendre'm res! :r)
Imatge
glauc
:: dragona
Entrades: 4272
Membre des de: dc. nov. 28, 2007 10:06 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: glauc » dj. juny 26, 2008 10:10 am

SISKIA JO TAMBÉ PRENC YODOCEFOL...I A MI NO M'HA PROVOCAT CAP EFECTE SECUNDARI... ?-) ?-) ?-) :love:
Imatge
ImatgeImatgeImatge
ENS VOLS CONÈIXER? viewtopic.php?f=50&t=11455
ALNU

EntradaAutor: ALNU » dj. juny 26, 2008 10:16 am

Jo també ha sigut deixar de pendre-me-les i tornar al volum d'abans :-D :-D :-D :-D :-D

Crec que de moment no m'en pendré cap. A veure si vai al gine i li comento!

Glauc, jo vaig llegir al prospecte que pot ser un efecte secundari, però posa que aparece raras veces...però com que jo soc rara, rara, rara :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. juny 26, 2008 5:09 pm

ostres hi havia un post amb una llista d'aliments que porten àcid fòlic natural (n'hi ha una bona pila) i ara no el trobo... era molt interessant, perque cuidant una mica l'alimentació pots prendre totes les vitamines que et calen!! :ok:
a veure si el trobo i te'l pujo...

(nenes es que hi ha un negoci amb les pastis aquestes per flipar..... val la pena pensar's-ho una mica) :-:)
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. juny 26, 2008 5:14 pm

ja l'he trobat!! a la pagina 3 (del post que acabo de pujar) llegiu-vos el que comenta la Glòria, que és llevadora!!!! :pandi:

penseu que hi ha molta pressió dels laboratoris cap als metges perque receptin o recomanin tot tipus de medicament i suplements vitamínics. Si no hi ha análisi de sang previ, estan receptant a cegues i de manera indiscriminada!!!!! :ok:
nineta10
Entrades: 734
Membre des de: dg. març 30, 2008 7:25 pm

EntradaAutor: nineta10 » dj. juny 26, 2008 6:38 pm

Hola siskia,

jo tb he abandonat el yodocefol! Portava dos capses i estava convençuda que devia tenir un cigro a dins perquè semblava un glubus i em feia mal la pnxa d'inflada.

Li vaig comentar a la gine i em va comentar que era molt extrany. Les pastilles porten àcid, iode i vitamine B12... i que tot i que no ho creia dels 3 components, el que potser em podia sentar malament era el iode.

Ara me les ha canviat pel folidoce que no tenen iode. Als 3 dies de deixar-les tothom em preguntava si m'havia aprimat!!

Total que he decidit que no me'n pendre cap fins que m'hi quedi. Abans ningu en prenia i les embarassades tp no en prenen i no passa res! Crec que prefereixo passar de les multivitamines i optar pels aliments naturals.

Vaya rollo! Espero haver-te servit d'ajuda.
Imatge
ALNU

EntradaAutor: ALNU » dj. juny 26, 2008 7:54 pm

., merci per pujar el post! :ok:

nineta, crec que faré el mateix que tu, a pendre per el sac las pastis, siguin les que siguin i a menjar aliments rics en acid folic tu, que per el que veig amb el post que ens ha pujat la . n'hi ha un munt!
Imatge
glauc
Entrades: 4272
Membre des de: dc. nov. 28, 2007 10:06 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: glauc » dv. juny 27, 2008 11:12 am

siskia ha escrit:Glauc, jo vaig llegir al prospecte que pot ser un efecte secundari, però posa que aparece raras veces...però com que jo soc rara, rara, rara :-D :-D :-D :-D :-D :-D

:r) :r) :r) :r) Nenes jo com que ja faig panxa dubto que el YODOCEFOL m'en aporti més de volum... el mes passat no en vaig prendre perquè m'havia de fer baixar la warry i havia d'evitar quedar prenyada, per tant era una tonteria pendre-les...potser si que tenia un pèl menys de panxa...ara no us ho sabria dir!!! pot ser que produeixin acidesa aquestes pastilles? ?-) perquè d'això sí que en tinc sovint!!! :ufs: A mi tampoc m'agrada gens pendre pastilletes, però com que la gine me les va recomenar de seguida que vam voler prenyar-nos doncs apa! pastilles al canto!!! :-D :-D :-D
Imatge
ImatgeImatgeImatge
ENS VOLS CONÈIXER? viewtopic.php?f=50&t=11455
montpra
Entrades: 2118
Membre des de: dc. març 07, 2007 7:35 pm
Ubicació: Figueres
Contacta:

EntradaAutor: montpra » ds. juny 28, 2008 4:09 pm

Jo tambe prenc el Yodofecol i em moto inflada i amb mals de panxa.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
carbassona
Entrades: 2809
Membre des de: ds. des. 15, 2007 7:12 pm

EntradaAutor: carbassona » ds. juny 28, 2008 8:47 pm

Jo vaig prendre'm el folidoce i cap problema, suposo que a cadascú li deuen anar bé unes més que altres....
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::