Noms poc comuns
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:

muflona l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 22, 2008 9:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Duneta ha escrit:A mi m'agradava Ayla, des de que em vaig llegir els llibres del Clan del Osos Cavernario, em vaig quedar enamorada d'aquest nom, però ara penso que en català no queda gaire bé perquè li poses l'apostrof queda l'Ayla i no m'acaba d'agradar.
També m'agrada Aina
Jo també els he llegit!! també trovo molt maco aquest nom, pero tens raó, amb l'apostrof...perd bastant...
- feminacora
- :: lleona

- Entrades: 932
- Membre des de: dc. jul. 23, 2008 4:17 pm
a mi magrada moooolt abril,pero al meu curro n'hi ha una k esta embarassada i li possara abril.....asi k........................vaya merda....
per nen lucas i de nena.....es k no se elsa ens agrada pero a veure si trobo un altre k magradi mes......
noa es xulo!!!!pero em recorda al perfum!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dieume mes nomssssss :-P
per nen lucas i de nena.....es k no se elsa ens agrada pero a veure si trobo un altre k magradi mes......
noa es xulo!!!!pero em recorda al perfum!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dieume mes nomssssss :-P
Doncs a mi sabeu què em passa? Que els noms que fa uns anys no eren comuns i ara n'hi ha a grapats em fa pena que s'han acabat posant de moda. Em refereixo a les Ona, Clàudia, Paula, Lluc, Guiu, Pol, Nil, Abril, Noa, Martina, Bruna, Júlia...
Són noms molt bonics, però ja no són originals.
I que consti que jo vaig posar Laia a la meva gran i n'hi ha a cabassos!
Són noms molt bonics, però ja no són originals.
I que consti que jo vaig posar Laia a la meva gran i n'hi ha a cabassos!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

La meva nena es dira NOA!!