Noms poc comuns

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Duneta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4598
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:54 am
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Duneta » dc. set. 17, 2008 5:47 pm

a veure faig repàs de nens que tinc a les activitats: Iker, Izan, Mariam, Selene, Ingrid, Biel, Yanira, Ian, Lara, Adam, Marlo, Venus, Nagore...
a veure si n'hi ha algun que us agradi....
Imatge
Avatar de l’usuari
anita76
:: peixet
:: peixet
Entrades: 272
Membre des de: dc. jul. 30, 2008 7:20 am

EntradaAutor: anita76 » dc. set. 17, 2008 6:21 pm

Biel, Nagore :girafa: :girafa: :girafa:
Avatar de l’usuari
nena83
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4086
Membre des de: dv. set. 05, 2008 6:41 pm

EntradaAutor: nena83 » dc. set. 17, 2008 7:01 pm

Més noms de nina: NAYMA, YAIZA, ZAIRA, NAIARA, AINARA, AITANA,... :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi:
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge Imatge
**********************************************************************
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge Imatge
Avatar de l’usuari
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » dc. set. 17, 2008 8:55 pm

Tata ha escrit:Aixxx, Noa m'agrada moltissim :lfantrose: :lfantrose: :lfantrose: :lfantrose: :lfantrose:


:cnena: La meva nena es dira NOA!! :content:
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Tata
:: gosset
:: gosset
Entrades: 439
Membre des de: dt. set. 16, 2008 5:28 pm

EntradaAutor: Tata » dc. set. 17, 2008 9:01 pm

ges ha escrit:
Tata ha escrit:Aixxx, Noa m'agrada moltissim :lfantrose: :lfantrose: :lfantrose: :lfantrose: :lfantrose:


:cnena: La meva nena es dira NOA!! :content:


Doncs m'agrada moltissim!!! a més a mi em faria molta il.lusió que fos una nena, tot i que si fos nen tambè, però tinc aquesta il.lusio en el meu primer fill!!!! :-())
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nina*
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4998
Membre des de: dt. abr. 29, 2008 11:12 am

EntradaAutor: nina* » dc. set. 17, 2008 9:08 pm

Una meva amiga té un nen que es diu AIDAN pero es pronuncia "Eidan" al princicpi hem va sonar super raro... pero ara ja m'hi he acostumat!!!
Imatge
muflona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1554
Membre des de: dv. set. 08, 2006 11:56 pm

EntradaAutor: muflona » dc. set. 17, 2008 11:21 pm

:pandi:
muflona l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 22, 2008 9:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Dunna
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1093
Membre des de: dj. juny 14, 2007 11:17 pm

EntradaAutor: Dunna » ds. set. 20, 2008 12:09 pm

Duneta ha escrit:A mi m'agradava Ayla, des de que em vaig llegir els llibres del Clan del Osos Cavernario, em vaig quedar enamorada d'aquest nom, però ara penso que en català no queda gaire bé perquè li poses l'apostrof queda l'Ayla i no m'acaba d'agradar.

També m'agrada Aina


Jo també els he llegit!! també trovo molt maco aquest nom, pero tens raó, amb l'apostrof...perd bastant...
Avatar de l’usuari
feminacora
:: lleona
:: lleona
Entrades: 932
Membre des de: dc. jul. 23, 2008 4:17 pm

EntradaAutor: feminacora » ds. set. 20, 2008 2:24 pm

Os pongo dos nombres, de unos amigos, que no los habia oido nunca, y que aun no he oido otra vez....
ITAMAR, NACOR
Son un poco raros
Tengo una prima que tiene tres niñas, IRIS, DESIREE Y EDURNE.....
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
07/08/10 TE Positivooooooooo
Avatar de l’usuari
anita76
:: peixet
:: peixet
Entrades: 272
Membre des de: dc. jul. 30, 2008 7:20 am

EntradaAutor: anita76 » ds. set. 20, 2008 2:54 pm

Us poso un nom que també m'agrada per a nena: VALLE
Mari1978
:: tigre
:: tigre
Entrades: 743
Membre des de: dg. set. 07, 2008 9:51 pm

EntradaAutor: Mari1978 » ds. set. 20, 2008 10:46 pm

De nena ens agraden: Ainara, Carlota, Martina, Nerea i Elia.
De nen ho tenim molt clar: Adrià.
Avatar de l’usuari
Tata
:: gosset
:: gosset
Entrades: 439
Membre des de: dt. set. 16, 2008 5:28 pm

EntradaAutor: Tata » dg. set. 21, 2008 6:05 pm

anita76 ha escrit:Us poso un nom que també m'agrada per a nena: VALLE


Jo tinc una amiga que es diu VALLE!!!

I una altra que es diu DELIA, aquest nom es molt maco, però em recorda a ella i ara no s'ho posaria a la meva filla.
Imatge



Imatge
Avatar de l’usuari
LoreyJavi
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dg. set. 14, 2008 10:08 pm

EntradaAutor: LoreyJavi » dg. set. 21, 2008 6:12 pm

a mi magrada moooolt abril,pero al meu curro n'hi ha una k esta embarassada i li possara abril.....asi k........................vaya merda....
per nen lucas i de nena.....es k no se elsa ens agrada pero a veure si trobo un altre k magradi mes......
noa es xulo!!!!pero em recorda al perfum!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dieume mes nomssssss :-P
Avatar de l’usuari
nena83
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4086
Membre des de: dv. set. 05, 2008 6:41 pm

EntradaAutor: nena83 » dg. set. 21, 2008 6:33 pm

M'agraden molts noms que comencen per A...jeje :-)
ADRIÀ, ALBERT, AROA, AINA, AIDA, ALEX o ALEXANDRA,... :-)(-:
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge Imatge
**********************************************************************
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge Imatge
Avatar de l’usuari
Monti
:: peixet
:: peixet
Entrades: 285
Membre des de: dt. set. 23, 2008 1:40 pm

EntradaAutor: Monti » dv. set. 26, 2008 4:22 pm

A mi m'agraden noms més comuns, per nena m'agrada Júlia, Aina, Laia, Maria...
i per nen ja el tenim adjudicat des de fa molt temps: Roger!!
Com a original i bonic he sentit "Foix" crec que és la patrona del Penedès, és curt i quan el vaig sentir dir sona bonic!!
Monti
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Duneta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4598
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:54 am
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Duneta » dv. set. 26, 2008 4:58 pm

anita76 ha escrit:Us poso un nom que també m'agrada per a nena: VALLE


Jo em dic Valle de cognom!!! quedaria una mica malament no???
Imatge
Avatar de l’usuari
nena83
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4086
Membre des de: dv. set. 05, 2008 6:41 pm

EntradaAutor: nena83 » dv. set. 26, 2008 5:00 pm

Ji, ji,...un poc repetitiu no? :gat:

Aish, jo si és nin ho tinc clar: MARC. Sempre m'ha encantat!
Però és veritat que aquests darrers anys hi ha hagut una pluja de Marcs, a l'escola n'està ple!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge Imatge
**********************************************************************
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge Imatge
Avatar de l’usuari
Carme74
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Carme74 » dv. set. 26, 2008 5:40 pm

Doncs a mi sabeu què em passa? Que els noms que fa uns anys no eren comuns i ara n'hi ha a grapats em fa pena que s'han acabat posant de moda. Em refereixo a les Ona, Clàudia, Paula, Lluc, Guiu, Pol, Nil, Abril, Noa, Martina, Bruna, Júlia...
Són noms molt bonics, però ja no són originals.
I que consti que jo vaig posar Laia a la meva gran i n'hi ha a cabassos!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Colors
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2059
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:02 am

EntradaAutor: Colors » dv. set. 26, 2008 8:16 pm

Ja tens raó ja, ara el més modern serà ficar Ramon, Josep, Antoni, Jordi, Joan, saps els que considerem de tota la vida, és deixaran de posar, i fins que canvii la moda.

Igual dic de noia ehhh maria, josefa, teresa, encarna, dolors, mercé ...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Su_
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2063
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 3:01 pm

EntradaAutor: Su_ » dt. set. 30, 2008 12:31 am

Noies us deixo la meva aportació

Nena: Lua (Luna en Brasileño) el meu marit diu que no perque li dirien "Lua la pelua"

Nen: Edgar, aqui ell diu que no li desagrada pero tampoc li fa massa!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::