canvi de bolquers ploraner

Més qüestions.
petaro
:: pantera
Entrades: 856
Membre des de: ds. març 17, 2007 10:53 pm

canvi de bolquers ploraner

EntradaAutor: petaro » dv. des. 12, 2008 8:25 pm

l¡Oleguer dema fa un mes i sempre que canviem el bolquer es un drama, sobretot desde aquesta setmana.,... vinga a plorar.... em podeu donar alguna idea??
janota
:: tortuga
Entrades: 304
Membre des de: dt. abr. 08, 2008 6:52 pm

EntradaAutor: janota » dv. des. 12, 2008 8:59 pm

Ui... el Pere te un any i és igual :ufs: hem provat tot el q se'ns ha acudit xò sense gaire èxit... (el q més penjar uns titelles al seu abast i fer-li pessigollles) a veure si algú ens ajudaaaaaaaaaaaaaaa :ok:
Laure
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: Laure » dv. des. 12, 2008 10:49 pm

A nosaltres ens passa el mateix! Ara menys perquè hem optat per canviar-lo només després de que hagi menjat,total com que menja cada tres horetes,si ell no es queixa no el cambiem.A més a nosaltres ens perd el plor si s'enfada molt així que prioritzem :-:)

He vist a alguna pàgina web que venien un cacharro que escalfa les tovalloletes.us ho dic perquè algun cop he pensat que el que no li agrada és el fred de les tovalloletes...nu sé.
petaro
Entrades: 856
Membre des de: ds. març 17, 2007 10:53 pm

EntradaAutor: petaro » dv. des. 12, 2008 10:53 pm

socorro! he fet la prova de canviarlo ara despres d la toma i molt tranquilet pero sa pixat a sobre amb lo q le canviat de roba i au a plorar.... li ha durat un bon rato....
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Momo » dv. des. 12, 2008 11:33 pm

Jo sempre el canviava després de la toma, perquè li agradava més (estav tranquil i tip) i perquè sempre feia caca mentre menjava i si no l'havia de tornar a canviar després.
A mi el que em va anar molt bé (suposo, perquè la veritat és que no hem tingut mai problemes en aquest sentit) és fer-li molt mimitos mentre el canvio. Li faig com un joc. Quan vaig al lavabo ja li vaig parlant i rient i quan el tinc estirat li acaricio les cames quan li trec els pantalons, li faig pessigolles als peus i quan li descordo el panyal li'n faig a la panxeta. Es fa un fart de riure.
El meu marit sempre em diu: Com és que tu tardes tant a canviar-li el bolquer? Jo ho faig amb dos minuts, no ho entenc?! ?-) :-:)
Claro! És que nosaltres juguem! I riem! Ell el fa riure mentre jo faig el menjar... Jejeje Una vegada cada un. :ttuga: :-D
Laure
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: Laure » ds. des. 13, 2008 4:28 pm

Quina sort Momo,l'Adrià no està pas per carantonyes quan el cambiem!,ja ho intento ja,però és impossible! només si just ha acabat de menjar,aleshores sí que se'n deixa fer més...
janota
Entrades: 304
Membre des de: dt. abr. 08, 2008 6:52 pm

Re: canvi de bolquers ploraner

EntradaAutor: janota » dj. des. 25, 2008 5:12 pm

xx:-D ultimament hem milloat una miqueta amb el Pere, només una miqueta xò ja és alguna cosa... el q fem és aprofitant els dibuixets dels animals dels bolquers (dodot) parlar-li i explicar-li quin animal és i sobretot quin so fa xxo.0.o el Pere ja està aprenent a fer muuu, o com a mínim, ho intenta i ens partim neujor:-)
Iris
Entrades: 893
Membre des de: dl. jul. 14, 2008 6:13 pm

Re: canvi de bolquers ploraner

EntradaAutor: Iris » dj. gen. 01, 2009 5:49 pm

A mi fins als 3 mesos em plorava cada vegada que li canviava el bolquer. Sobretot em sabia greu per la nit i els veins. Dels tres mesos fins ara que està a punt de quatre ha fet un canvi increible; fins i tot riu i s'ho passa bé quan li canvio el bolquer.
ImatgeImatge

Visiteu el bloc de les meves petites: http://esthermestres.blogspot.com/

Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::