canvi de bolquers ploraner
canvi de bolquers ploraner
l¡Oleguer dema fa un mes i sempre que canviem el bolquer es un drama, sobretot desde aquesta setmana.,... vinga a plorar.... em podeu donar alguna idea??
A nosaltres ens passa el mateix! Ara menys perquè hem optat per canviar-lo només després de que hagi menjat,total com que menja cada tres horetes,si ell no es queixa no el cambiem.A més a nosaltres ens perd el plor si s'enfada molt així que prioritzem
He vist a alguna pàgina web que venien un cacharro que escalfa les tovalloletes.us ho dic perquè algun cop he pensat que el que no li agrada és el fred de les tovalloletes...nu sé.
He vist a alguna pàgina web que venien un cacharro que escalfa les tovalloletes.us ho dic perquè algun cop he pensat que el que no li agrada és el fred de les tovalloletes...nu sé.
Jo sempre el canviava després de la toma, perquè li agradava més (estav tranquil i tip) i perquè sempre feia caca mentre menjava i si no l'havia de tornar a canviar després.
A mi el que em va anar molt bé (suposo, perquè la veritat és que no hem tingut mai problemes en aquest sentit) és fer-li molt mimitos mentre el canvio. Li faig com un joc. Quan vaig al lavabo ja li vaig parlant i rient i quan el tinc estirat li acaricio les cames quan li trec els pantalons, li faig pessigolles als peus i quan li descordo el panyal li'n faig a la panxeta. Es fa un fart de riure.
El meu marit sempre em diu: Com és que tu tardes tant a canviar-li el bolquer? Jo ho faig amb dos minuts, no ho entenc?!
Claro! És que nosaltres juguem! I riem! Ell el fa riure mentre jo faig el menjar... Jejeje Una vegada cada un.

A mi el que em va anar molt bé (suposo, perquè la veritat és que no hem tingut mai problemes en aquest sentit) és fer-li molt mimitos mentre el canvio. Li faig com un joc. Quan vaig al lavabo ja li vaig parlant i rient i quan el tinc estirat li acaricio les cames quan li trec els pantalons, li faig pessigolles als peus i quan li descordo el panyal li'n faig a la panxeta. Es fa un fart de riure.
El meu marit sempre em diu: Com és que tu tardes tant a canviar-li el bolquer? Jo ho faig amb dos minuts, no ho entenc?!
Claro! És que nosaltres juguem! I riem! Ell el fa riure mentre jo faig el menjar... Jejeje Una vegada cada un.

Re: canvi de bolquers ploraner
ultimament hem milloat una miqueta amb el Pere, només una miqueta xò ja és alguna cosa... el q fem és aprofitant els dibuixets dels animals dels bolquers (dodot) parlar-li i explicar-li quin animal és i sobretot quin so fa
el Pere ja està aprenent a fer muuu, o com a mínim, ho intenta i ens partim 
Re: canvi de bolquers ploraner
A mi fins als 3 mesos em plorava cada vegada que li canviava el bolquer. Sobretot em sabia greu per la nit i els veins. Dels tres mesos fins ara que està a punt de quatre ha fet un canvi increible; fins i tot riu i s'ho passa bé quan li canvio el bolquer.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |