Noms poc comuns

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Diana
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dv. feb. 26, 2010 6:49 pm
Ubicació: Valles Occidental

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Diana » dv. maig 14, 2010 9:09 am

Jajajaj, jo també he fet un bon esclat. Bruselineta, quina sortida el bruselineto, podia dir que no li agradava Tànit i ja està... Irenuski, el teu home és per matar-lo. Hi ha un bon troç entre Berta i Rigoberta..... (Encara que Berta no m´acaba de fer, deu ser perquè en vaig conèixer una.... jejeje)
Zoe, el trobo maco. No és tan estrany, lo just pere ser una mica diferent :ok:
Avatar de l’usuari
Diana
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dv. feb. 26, 2010 6:49 pm
Ubicació: Valles Occidental

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Diana » dv. maig 14, 2010 9:29 am

Se m´havia pasat:
Lo de Aina, herramienta en català! Jajaja
Aquesta és molt bona. :love:
Avatar de l’usuari
marislus
:: poltre
:: poltre
Entrades: 684
Membre des de: ds. feb. 06, 2010 8:24 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: marislus » dv. maig 14, 2010 11:13 am

BRUSELINETA: A mi Laia m'agradaba molt fins que vaig caure que pronunciat en Angles sona igual que liar=mentiros/mentirosa !!
JAJAJ aixi que Laia per nosaltres como que no....
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
IreneM
:: poltre
:: poltre
Entrades: 640
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:17 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: IreneM » dv. maig 14, 2010 4:27 pm

Ostres marislus...no hi havia caigut fins que no ho has comentat!!tens tota la raó!!!!

Ja tenim un altre nom descartat doncs!!!!ajajajjaja!!!m'imagino el dia que anem a USA a visitar als cosins del Jordi i tots els americanitis allà mirant amb cara de: "que li diuen a la nenaaaa!!!"...ajajajajajaja!!!!! :-D
Imatge
Avatar de l’usuari
bruselineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 479
Membre des de: dl. oct. 05, 2009 5:08 pm
Ubicació: Bruxelles, Belgique

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: bruselineta » dv. maig 14, 2010 8:31 pm

jajajaja nenes, ja li he dit al bruselinitu que si segueix dient parides li acabareu fent un club de fans :-D de Lara no pot dir res perque el va proposar ell, bueno, l'únic que fa és versionar la cançó de la Massiel a Eurovisión, que sapigueu que ara ja no és el "La la la" sino el "Lara lá" i va cantant per casa Laaaaa lara laaaaa lara laaaaaa lara laaaaaa entre això i que canta fatal estic per comprar-le un martell d'aquells de joguina de goma i donar-li cops al cap!
Marislus tia, que estàs a tot arreu tu jajajaja tens raó, no li pots dir Liar! a mi me'n va passar una de semblant, li volia dir Mar i resulta que es pronuncia com "Marre" que vol dir estar fart en francès, "j'en ai marre --> n'estic fins els dallonses" i como que no... tampoc li puc dir Noa, perque el cognom és Rivas :r) (ni Ona, ni Maia...)
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
IreneM
:: poltre
:: poltre
Entrades: 640
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:17 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: IreneM » dv. maig 14, 2010 10:21 pm

jojojjooojojoooo!!!

Bruselineta...m'ha costat una mica entendre perque no podies posar el nom de Noa, Ona i Maia!!!que curta que sóc!!!fins que no he repetit com 5 cops el nom i a la sisena vegada li he posat el cognom darrere no me n'he adonatttt!!pppppfffff!!!que malament que estiiiic!!!!són els efectes del relaxant muscular segur!!!jejejejejejejje!!! :-D
Imatge
Avatar de l’usuari
-Alba-
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3741
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:22 am
Ubicació: Mataró

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: -Alba- » dg. maig 16, 2010 11:07 am

OSTRERS BRUSELINETA MOLT BEN PENSAT LO DE QUE PROHIBIT AQUEST TRES NOMS... TENS RAO... NO QUEDEN GENS BÉ....
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge


Imatge


JOEL
Avatar de l’usuari
bufiya
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1320
Membre des de: dg. abr. 11, 2010 8:51 pm
Ubicació: sant boi

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: bufiya » dl. maig 17, 2010 6:43 pm

que bo no brusilineta???
a mi m' agraden Claudia, Carla, Elia, Aina, Julia, Irini (aquest ´´es un nom grec que es deia una companya de feina )pero li deien la Irini es pren un Mrtini...jejeje, Irina, Emma
Per nen, Marti, Nil, Biel...
Avatar de l’usuari
IreneM
:: poltre
:: poltre
Entrades: 640
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:17 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: IreneM » dl. maig 17, 2010 10:43 pm

Irini no l'havia sentit mai!!!Irina si...l'unic que se'm va quedar atravessat quan anava a l'escola...aleshores jugava a futbol i just quan feiem el derbi amb l'escola del davant la portera que es deia Irina...tothom li escridassava "Irinaaaaa...la ppppp---- de la esquiiinaaaaa"...i ja no m'ho puc treure del cap tu!!!

Biel també és molt i molt maco!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
bufiya
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1320
Membre des de: dg. abr. 11, 2010 8:51 pm
Ubicació: sant boi

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: bufiya » dt. maig 18, 2010 6:04 pm

apa, que fort lo de la pobra Irina...com son els nens...jejeje
L' any passat tenia una ENEKA a la classe i la mare per abreviar li posava el nom a les tovalloletes i demes aixi:nk, una mica friki no?
Avatar de l’usuari
Irenusky
:: pantera
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dg. gen. 31, 2010 11:02 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Irenusky » dt. maig 18, 2010 8:29 pm

nenes dons jo estic negra... uffff si tenim un nen li haurem de dir nen... pq no hi ha manera de que al meu sr. marit li agradi cap nom de nen... agggggggg

:ufs:
Imatge Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

El post d'en Guillem:
viewtopic.php?f=91&t=22091
Avatar de l’usuari
IreneM
:: poltre
:: poltre
Entrades: 640
Membre des de: dl. maig 03, 2010 1:17 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: IreneM » dt. maig 18, 2010 8:57 pm

Irenusky...i no hi ha manera de convençe'l?????????d'algun que t'agradi molt i molt a tu....jejejejejejeje!!!!cada dia ves fent repeticions: "i X....X és maco....oi que és maco X!?"...i ja veuras com al final cau!!!jejejejeje!!! :ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
Irenusky
:: pantera
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dg. gen. 31, 2010 11:02 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Irenusky » dj. maig 20, 2010 6:29 am

El problema es que tampic hem trovat, cap dels 2, un que ens faci el pès..,
Imatge Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

El post d'en Guillem:
viewtopic.php?f=91&t=22091
Avatar de l’usuari
Diana
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dv. feb. 26, 2010 6:49 pm
Ubicació: Valles Occidental

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Diana » dj. maig 20, 2010 11:49 am

Que em pixooooooo, Irene!!!!!!!!
Nen, vine cap aquí! Està bé posar un nom indeterminat. Jajajaja. Diga-li al teu home que si es tanca tan en banda, no us posareu d´acord ni en els cognoms. Jajajaja
:love: :love: :love:
Avatar de l’usuari
Diana
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dv. feb. 26, 2010 6:49 pm
Ubicació: Valles Occidental

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Diana » dj. maig 20, 2010 11:52 am

Irene, saps qué pot colar? Diga-li noms de jugadors de futbol que amb ell li agradin. Si ho relaciona amb algo que li agradi... no? Aviam, no Cristiano, ni Lionel però hi ha molts futbolistes ...
Busqueu el nom en català???
Avatar de l’usuari
Diana
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dv. feb. 26, 2010 6:49 pm
Ubicació: Valles Occidental

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Diana » dj. maig 20, 2010 12:00 pm

Poso algun nom, va, que fa dies que no escribim noms.
Aleix
Andreu
Bernat
Blai
Didac
Enric
Guillem
Jan
Martí
Mateu
Nil
Avatar de l’usuari
SaraC
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 339
Membre des de: dt. maig 18, 2010 4:29 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: SaraC » dj. maig 20, 2010 12:26 pm

HOLA!!!

Irenuski!!! Que be no sabia res de tu i mira! Quina ilu! Jo m'he passat per aqui a passar l'etona pero de moment nens no...

Qui lio els noms no? a mi em fa cosa pensar aixo de posar nom a un crio... que es per tota la vida! JAJAJAJAJAJAA

Un peto guapa!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
CarmeD
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1987
Membre des de: dl. jul. 20, 2009 6:02 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: CarmeD » dj. maig 20, 2010 12:28 pm

El meu fill petit es diu Ventura. I si hagués estat nena a mi m'agradava Fiona, però vam estar d'acord en que si ho era, li diríem Emma.
Avatar de l’usuari
Irenusky
:: pantera
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dg. gen. 31, 2010 11:02 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Irenusky » dj. maig 20, 2010 9:45 pm

Diana ha escrit:Irene, saps qué pot colar? Diga-li noms de jugadors de futbol que amb ell li agradin. Si ho relaciona amb algo que li agradi... no? Aviam, no Cristiano, ni Lionel però hi ha molts futbolistes ...
Busqueu el nom en català???


ufff nena el meu marit no es massa futbolero, es mes de comics i tal.. Aixi que no m'arrisco que encara li molarà posar-li spiderman :content:
Imatge Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

El post d'en Guillem:
viewtopic.php?f=91&t=22091
Avatar de l’usuari
Irenusky
:: pantera
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dg. gen. 31, 2010 11:02 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Irenusky » dj. maig 20, 2010 9:47 pm

SaraC ha escrit:HOLA!!!

Irenuski!!! Que be no sabia res de tu i mira! Quina ilu! Jo m'he passat per aqui a passar l'etona pero de moment nens no...

Qui lio els noms no? a mi em fa cosa pensar aixo de posar nom a un crio... que es per tota la vida! JAJAJAJAJAJAA

Un peto guapa!


prechiocha!! Dons ja veus aquí stoc amb mochila inclosa jejejeje

Dons molt be nena ja veuras com et venen les ganes jijiji
Imatge Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

El post d'en Guillem:
viewtopic.php?f=91&t=22091

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::