Noms poc comuns
Re: Noms poc comuns
Jajajaj, jo també he fet un bon esclat. Bruselineta, quina sortida el bruselineto, podia dir que no li agradava Tànit i ja està... Irenuski, el teu home és per matar-lo. Hi ha un bon troç entre Berta i Rigoberta..... (Encara que Berta no m´acaba de fer, deu ser perquè en vaig conèixer una.... jejeje)
Zoe, el trobo maco. No és tan estrany, lo just pere ser una mica diferent
Zoe, el trobo maco. No és tan estrany, lo just pere ser una mica diferent
Se m´havia pasat:
Lo de Aina, herramienta en català! Jajaja
Aquesta és molt bona.
Lo de Aina, herramienta en català! Jajaja
Aquesta és molt bona.

BRUSELINETA: A mi Laia m'agradaba molt fins que vaig caure que pronunciat en Angles sona igual que liar=mentiros/mentirosa !!
JAJAJ aixi que Laia per nosaltres como que no....
JAJAJ aixi que Laia per nosaltres como que no....
Ostres marislus...no hi havia caigut fins que no ho has comentat!!tens tota la raó!!!!
Ja tenim un altre nom descartat doncs!!!!ajajajjaja!!!m'imagino el dia que anem a USA a visitar als cosins del Jordi i tots els americanitis allà mirant amb cara de: "que li diuen a la nenaaaa!!!"...ajajajajajaja!!!!!
Ja tenim un altre nom descartat doncs!!!!ajajajjaja!!!m'imagino el dia que anem a USA a visitar als cosins del Jordi i tots els americanitis allà mirant amb cara de: "que li diuen a la nenaaaa!!!"...ajajajajajaja!!!!!

- bruselineta
- :: gosset

- Entrades: 479
- Membre des de: dl. oct. 05, 2009 5:08 pm
- Ubicació: Bruxelles, Belgique
jajajaja nenes, ja li he dit al bruselinitu que si segueix dient parides li acabareu fent un club de fans
de Lara no pot dir res perque el va proposar ell, bueno, l'únic que fa és versionar la cançó de la Massiel a Eurovisión, que sapigueu que ara ja no és el "La la la" sino el "Lara lá" i va cantant per casa Laaaaa lara laaaaa lara laaaaaa lara laaaaaa entre això i que canta fatal estic per comprar-le un martell d'aquells de joguina de goma i donar-li cops al cap!
Marislus tia, que estàs a tot arreu tu jajajaja tens raó, no li pots dir Liar! a mi me'n va passar una de semblant, li volia dir Mar i resulta que es pronuncia com "Marre" que vol dir estar fart en francès, "j'en ai marre --> n'estic fins els dallonses" i como que no... tampoc li puc dir Noa, perque el cognom és Rivas
(ni Ona, ni Maia...)
de Lara no pot dir res perque el va proposar ell, bueno, l'únic que fa és versionar la cançó de la Massiel a Eurovisión, que sapigueu que ara ja no és el "La la la" sino el "Lara lá" i va cantant per casa Laaaaa lara laaaaa lara laaaaaa lara laaaaaa entre això i que canta fatal estic per comprar-le un martell d'aquells de joguina de goma i donar-li cops al cap! Marislus tia, que estàs a tot arreu tu jajajaja tens raó, no li pots dir Liar! a mi me'n va passar una de semblant, li volia dir Mar i resulta que es pronuncia com "Marre" que vol dir estar fart en francès, "j'en ai marre --> n'estic fins els dallonses" i como que no... tampoc li puc dir Noa, perque el cognom és Rivas
(ni Ona, ni Maia...)Re: Noms poc comuns
jojojjooojojoooo!!!
Bruselineta...m'ha costat una mica entendre perque no podies posar el nom de Noa, Ona i Maia!!!que curta que sóc!!!fins que no he repetit com 5 cops el nom i a la sisena vegada li he posat el cognom darrere no me n'he adonatttt!!pppppfffff!!!que malament que estiiiic!!!!són els efectes del relaxant muscular segur!!!jejejejejejejje!!!
Bruselineta...m'ha costat una mica entendre perque no podies posar el nom de Noa, Ona i Maia!!!que curta que sóc!!!fins que no he repetit com 5 cops el nom i a la sisena vegada li he posat el cognom darrere no me n'he adonatttt!!pppppfffff!!!que malament que estiiiic!!!!són els efectes del relaxant muscular segur!!!jejejejejejejje!!!

OSTRERS BRUSELINETA MOLT BEN PENSAT LO DE QUE PROHIBIT AQUEST TRES NOMS... TENS RAO... NO QUEDEN GENS BÉ....
que bo no brusilineta???
a mi m' agraden Claudia, Carla, Elia, Aina, Julia, Irini (aquest ´´es un nom grec que es deia una companya de feina )pero li deien la Irini es pren un Mrtini...jejeje, Irina, Emma
Per nen, Marti, Nil, Biel...
a mi m' agraden Claudia, Carla, Elia, Aina, Julia, Irini (aquest ´´es un nom grec que es deia una companya de feina )pero li deien la Irini es pren un Mrtini...jejeje, Irina, Emma
Per nen, Marti, Nil, Biel...
Irini no l'havia sentit mai!!!Irina si...l'unic que se'm va quedar atravessat quan anava a l'escola...aleshores jugava a futbol i just quan feiem el derbi amb l'escola del davant la portera que es deia Irina...tothom li escridassava "Irinaaaaa...la ppppp---- de la esquiiinaaaaa"...i ja no m'ho puc treure del cap tu!!!
Biel també és molt i molt maco!!!!!
Biel també és molt i molt maco!!!!!
apa, que fort lo de la pobra Irina...com son els nens...jejeje
L' any passat tenia una ENEKA a la classe i la mare per abreviar li posava el nom a les tovalloletes i demes aixi:nk, una mica friki no?
L' any passat tenia una ENEKA a la classe i la mare per abreviar li posava el nom a les tovalloletes i demes aixi:nk, una mica friki no?
nenes dons jo estic negra... uffff si tenim un nen li haurem de dir nen... pq no hi ha manera de que al meu sr. marit li agradi cap nom de nen... agggggggg

Irenusky...i no hi ha manera de convençe'l?????????d'algun que t'agradi molt i molt a tu....jejejejejejeje!!!!cada dia ves fent repeticions: "i X....X és maco....oi que és maco X!?"...i ja veuras com al final cau!!!jejejejeje!!! 
El problema es que tampic hem trovat, cap dels 2, un que ens faci el pès..,
Que em pixooooooo, Irene!!!!!!!!
Nen, vine cap aquí! Està bé posar un nom indeterminat. Jajajaja. Diga-li al teu home que si es tanca tan en banda, no us posareu d´acord ni en els cognoms. Jajajaja

Nen, vine cap aquí! Està bé posar un nom indeterminat. Jajajaja. Diga-li al teu home que si es tanca tan en banda, no us posareu d´acord ni en els cognoms. Jajajaja

Irene, saps qué pot colar? Diga-li noms de jugadors de futbol que amb ell li agradin. Si ho relaciona amb algo que li agradi... no? Aviam, no Cristiano, ni Lionel però hi ha molts futbolistes ...
Busqueu el nom en català???
Poso algun nom, va, que fa dies que no escribim noms.
Aleix
Andreu
Bernat
Blai
Didac
Enric
Guillem
Jan
Martí
Mateu
Nil
Aleix
Andreu
Bernat
Blai
Didac
Enric
Guillem
Jan
Martí
Mateu
Nil
HOLA!!!
Irenuski!!! Que be no sabia res de tu i mira! Quina ilu! Jo m'he passat per aqui a passar l'etona pero de moment nens no...
Qui lio els noms no? a mi em fa cosa pensar aixo de posar nom a un crio... que es per tota la vida! JAJAJAJAJAJAA
Un peto guapa!
Irenuski!!! Que be no sabia res de tu i mira! Quina ilu! Jo m'he passat per aqui a passar l'etona pero de moment nens no...
Qui lio els noms no? a mi em fa cosa pensar aixo de posar nom a un crio... que es per tota la vida! JAJAJAJAJAJAA
Un peto guapa!
El meu fill petit es diu Ventura. I si hagués estat nena a mi m'agradava Fiona, però vam estar d'acord en que si ho era, li diríem Emma.
Diana ha escrit:Irene, saps qué pot colar? Diga-li noms de jugadors de futbol que amb ell li agradin. Si ho relaciona amb algo que li agradi... no? Aviam, no Cristiano, ni Lionel però hi ha molts futbolistes ...
ufff nena el meu marit no es massa futbolero, es mes de comics i tal.. Aixi que no m'arrisco que encara li molarà posar-li spiderman

SaraC ha escrit:HOLA!!!
Un peto guapa!
prechiocha!! Dons ja veus aquí stoc amb mochila inclosa jejejeje
Dons molt be nena ja veuras com et venen les ganes jijiji
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |