Canvis en la manera de vestir

Els bolquers, el xumet..

GLG
:: pantera
Entrades: 823
Membre des de: dl. març 09, 2009 6:38 pm

Canvis en la manera de vestir

EntradaAutor: GLG » dc. ago. 04, 2010 11:36 am

No sé si és ben bé aquí on posar a quest tema, m'he guiat per l'edat i el "canvis".

Quan parlo de "canvis" en aquest cas vull dir a l'hora de vestir-los. Fins ara a la tardor-hivern li possava bodi (de tirants, màniga curta o llarga segons temporada o fred) + samarreta o camisa + gersei. Però esclar! Ara sense el bolquer, li posarem calcetes no bodis! I el meu dubte existencial és, com ho feu?

Que porten samarreta interior + samarreta o camisa + gersei? Com han de ser les samarretes? com els bodis?

Ja sé que sembla tonto, però com que jo soc molt calorosa i ella una mica també, tinc la sensació que amb 2 anys i anant al cole, potser és massa roba.

Què en penseu?
mamavi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 633
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 9:03 am

Re: Canvis en la manera de vestir

EntradaAutor: mamavi » dc. ago. 04, 2010 12:13 pm

jo la vestiria tal i com vas tu..que fa calor, doncs camisa o samarreta llarga i jersei. Que fa fresca, una samarreta interior.
Vaja, que els nens han de vestir com nosaltres, sino passen calor moltes vegades. :***:
minerva2
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dt. set. 02, 2008 11:58 am

EntradaAutor: minerva2 » dj. ago. 05, 2010 8:17 am

Si la nena es calorosa, tal i com t'han dit samarreta o camisa; a la que es vagi a costant el fred li poses samarretes d'interior.

El que m'ha extrenyat es que dius que es calurosa, la meva nena també i en tot el hivern (al cole) només anat amb body de maniga curta i una samarreta de maniga llarga.

Salut!
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dj. ago. 05, 2010 2:02 pm

Al cole les senyoretes si veuen que els nens van massa abrigats els treuen la peça de roba més exterior abans de posar-lis la bata :ok:
Imatge

Imatge
GLG
Entrades: 823
Membre des de: dl. març 09, 2009 6:38 pm

EntradaAutor: GLG » dj. ago. 05, 2010 8:18 pm

Jo sempre penso que ha de tenir calor, però son pare....

Molta gent m'ha dit que compri sobretot samarretes interiors de tirants, i només alguna de màniga curta

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::