Canvis en la manera de vestir
Canvis en la manera de vestir
No sé si és ben bé aquí on posar a quest tema, m'he guiat per l'edat i el "canvis".
Quan parlo de "canvis" en aquest cas vull dir a l'hora de vestir-los. Fins ara a la tardor-hivern li possava bodi (de tirants, màniga curta o llarga segons temporada o fred) + samarreta o camisa + gersei. Però esclar! Ara sense el bolquer, li posarem calcetes no bodis! I el meu dubte existencial és, com ho feu?
Que porten samarreta interior + samarreta o camisa + gersei? Com han de ser les samarretes? com els bodis?
Ja sé que sembla tonto, però com que jo soc molt calorosa i ella una mica també, tinc la sensació que amb 2 anys i anant al cole, potser és massa roba.
Què en penseu?
Quan parlo de "canvis" en aquest cas vull dir a l'hora de vestir-los. Fins ara a la tardor-hivern li possava bodi (de tirants, màniga curta o llarga segons temporada o fred) + samarreta o camisa + gersei. Però esclar! Ara sense el bolquer, li posarem calcetes no bodis! I el meu dubte existencial és, com ho feu?
Que porten samarreta interior + samarreta o camisa + gersei? Com han de ser les samarretes? com els bodis?
Ja sé que sembla tonto, però com que jo soc molt calorosa i ella una mica també, tinc la sensació que amb 2 anys i anant al cole, potser és massa roba.
Què en penseu?
Re: Canvis en la manera de vestir
jo la vestiria tal i com vas tu..que fa calor, doncs camisa o samarreta llarga i jersei. Que fa fresca, una samarreta interior.
Vaja, que els nens han de vestir com nosaltres, sino passen calor moltes vegades.
Vaja, que els nens han de vestir com nosaltres, sino passen calor moltes vegades.

Re: Canvis en la manera de vestir
Si la nena es calorosa, tal i com t'han dit samarreta o camisa; a la que es vagi a costant el fred li poses samarretes d'interior.
El que m'ha extrenyat es que dius que es calurosa, la meva nena també i en tot el hivern (al cole) només anat amb body de maniga curta i una samarreta de maniga llarga.
Salut!
El que m'ha extrenyat es que dius que es calurosa, la meva nena també i en tot el hivern (al cole) només anat amb body de maniga curta i una samarreta de maniga llarga.
Salut!
Re: Canvis en la manera de vestir
Al cole les senyoretes si veuen que els nens van massa abrigats els treuen la peça de roba més exterior abans de posar-lis la bata 
Re: Canvis en la manera de vestir
Jo sempre penso que ha de tenir calor, però son pare....
Molta gent m'ha dit que compri sobretot samarretes interiors de tirants, i només alguna de màniga curta
Molta gent m'ha dit que compri sobretot samarretes interiors de tirants, i només alguna de màniga curta
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |








