fem collit, I QUÈ?
Re: fem collit, I QUÈ?
Ponioleta ha escrit:Ostres Julyet, això posa a la web de l'AEP?
Perquè a mi la meva em va dir que el collit "provocava" més casos de mort sobtada, justament el contrari del que es diu en el text que cites...Li portaré una còpia i que deixi de tocar els nassos!
ponioleta, el pots trobar aquí: http://www.aeped.es/documentos/lactanci ... erna-en-pr
La web de l'AEPED està super bé, no he buscat altres coses sobre collit perquè no m'ha fet falta, però en general no diuen res en contra, i en defensa parlen de la practicitat (en contra del que suposa "respectar" a un nen que dorm en una altra habitació, que a mi m'hagués fet parar boja).
Mira, he buscat una mica per sobre i una de les primeres respostes que dóna el Comité de lactància de la AEPED a una mare "desesperada" amb com dorm el seu fill és aquesta:
Hola Conchi: va a ser como dicen las madres que lo habitual es que haya bebes que pidan y demanden compañía, abrazos, tranquilidad y pecho durante la noche. Muchas veces son episodios transitorios que cada familia la sobrelleva como puede o como cree que es más conveniente para todos. Cuanto nos gustaría decirte una receta eficaz y que comprendiera vuestras necesidades y las del bebé. Sólo os podemos recomendar visitar la páginas de lecturas recomendadas que os ayudará a comprender que no pasa nada malo y que no va a ser para siempre. Animo
Un saludo.
Comité de LM de la AEP
I així he trobat moltes respostes. O sigui aquí qui estan equivocats són els que recomanen metodes conductistes o que diuen que no és normal que un nen de més de 6 mesos no sàpiga dormir-se sol (de fet mireu aquí què diuen: http://www.aeped.es/foros/dudas-sobre-l ... te-articul )
Hola Conchi: va a ser como dicen las madres que lo habitual es que haya bebes que pidan y demanden compañía, abrazos, tranquilidad y pecho durante la noche. Muchas veces son episodios transitorios que cada familia la sobrelleva como puede o como cree que es más conveniente para todos. Cuanto nos gustaría decirte una receta eficaz y que comprendiera vuestras necesidades y las del bebé. Sólo os podemos recomendar visitar la páginas de lecturas recomendadas que os ayudará a comprender que no pasa nada malo y que no va a ser para siempre. Animo
Un saludo.
Comité de LM de la AEP
I així he trobat moltes respostes. O sigui aquí qui estan equivocats són els que recomanen metodes conductistes o que diuen que no és normal que un nen de més de 6 mesos no sàpiga dormir-se sol (de fet mireu aquí què diuen: http://www.aeped.es/foros/dudas-sobre-l ... te-articul )
Julyet, molt interessant la informació!!
Apart de la Genralitat també se'n podria fer arrivar una a AEP, perquè prenguin conciència de la de pediatres que o no coneixen la informació o se la passen per sobre....
Goga
, compta amb mi!!
Ponioleta, pregunta-li al teu pediatre d'on ha tret la informació

Apart de la Genralitat també se'n podria fer arrivar una a AEP, perquè prenguin conciència de la de pediatres que o no coneixen la informació o se la passen per sobre....
Goga
Ponioleta, pregunta-li al teu pediatre d'on ha tret la informació

Goga ha escrit:Ponioleta ha escrit:Ostres Julyet, això posa a la web de l'AEP?
Perquè a mi la meva em va dir que el collit "provocava" més casos de mort sobtada, justament el contrari del que es diu en el text que cites...Li portaré una còpia i que deixi de tocar els nassos!
Ostres això et va dir??? Però si és al revés, precisament. Al Japó, per exemple, on el collit és una pràctica habitual, no tenen ni una expressió per referir-se a això de la "mort sobtada", no saben ni què és, no existeix. I això fa sospitar que la mort sobtada del lactant sigui, precisament, perquè estigui massa estona sol al bressol (tot i que no està demostrat, que consti).
Sí, sí, això em va dir! Em vaig quedar a quadros però no li vaig dir res tot i saber que era precisament el contrari. Però ara que heu passat aquest document i precisament de la AEP, potser li porto... a veure si aconsegueixo que deixi d'atabalar altres mares

Hola noies, feia temps que no entrava, eh??
Com sempre us dic, no us deixeu afectar per les crítiques del vostre voltant, les opinions són com els culs, tots en tenim un!
Nosaltres hem fet collit fins ara, ja ho sabeu. Us sona aquest comentari? : "ui, més de dos anys dormint amb vosaltres, no el podreu treure del vostre llit"...
Doncs aquest dilluns li vam muntar un llit de nen gran al Pol a la seva habitació i li vam fer una "sorpresa" amb els mobles canviats de lloc perquè tingués més espai... Li vam dir que tenia molta sort perquè tenia un llit per ell sol, i una habitació per ell, i que els papes l'havien de compartir. Se li van obrir els ulls com plats i va començar a dir "que xulu el llit del Pol...", "que xulu el llit nou...". I des d'aleshores que dorm a la seva habitació sense passar-se al nostre llit!
O sigui, que de malacostumar-se tururut! Ha gaudit de tenir la seva mami a ma durant tot aquest temps i ara ell té la seguretat que sempre estic a prop quan em necessita!
I he dit orgullosa tot aquest temps que he fet collit, que fins a l'any vam fer LM a demanda, que no ha anat a la llar d'infants fins aquesta setmana i que si no vol menjar un dia, no passa res. Que és un mimat? Doncs sí, que passa, que potser tenen enveja de que ningú els cuidi tant bé?? Doncs que els bombin!
Com sempre us dic, no us deixeu afectar per les crítiques del vostre voltant, les opinions són com els culs, tots en tenim un!
Nosaltres hem fet collit fins ara, ja ho sabeu. Us sona aquest comentari? : "ui, més de dos anys dormint amb vosaltres, no el podreu treure del vostre llit"...
Doncs aquest dilluns li vam muntar un llit de nen gran al Pol a la seva habitació i li vam fer una "sorpresa" amb els mobles canviats de lloc perquè tingués més espai... Li vam dir que tenia molta sort perquè tenia un llit per ell sol, i una habitació per ell, i que els papes l'havien de compartir. Se li van obrir els ulls com plats i va començar a dir "que xulu el llit del Pol...", "que xulu el llit nou...". I des d'aleshores que dorm a la seva habitació sense passar-se al nostre llit! O sigui, que de malacostumar-se tururut! Ha gaudit de tenir la seva mami a ma durant tot aquest temps i ara ell té la seguretat que sempre estic a prop quan em necessita!
I he dit orgullosa tot aquest temps que he fet collit, que fins a l'any vam fer LM a demanda, que no ha anat a la llar d'infants fins aquesta setmana i que si no vol menjar un dia, no passa res. Que és un mimat? Doncs sí, que passa, que potser tenen enveja de que ningú els cuidi tant bé?? Doncs que els bombin!

gracies!
explicare les vostres experiencies a la gran quantitat de gent que ens diu que el malacostumarem i que no hi haurà manera de "treure'l" del nostre llit (entre elles la meva mare, aix!!!).
també ens diuen que el tenim molt mimat, llavors responc que tant mimat com vulgui i més!! i que mimar es una cosa, i consentir una altra, i que perfavor, no barregin conceptes, que els nens en reben les consequencies.
aix, perdoneu, es que amb això dels nens tothom s'atreveix a opinar i criticar i bufff atavala una mica!!
explicare les vostres experiencies a la gran quantitat de gent que ens diu que el malacostumarem i que no hi haurà manera de "treure'l" del nostre llit (entre elles la meva mare, aix!!!).
també ens diuen que el tenim molt mimat, llavors responc que tant mimat com vulgui i més!! i que mimar es una cosa, i consentir una altra, i que perfavor, no barregin conceptes, que els nens en reben les consequencies.
aix, perdoneu, es que amb això dels nens tothom s'atreveix a opinar i criticar i bufff atavala una mica!!
pelegrins ha escrit:explicare les vostres experiencies a la gran quantitat de gent que ens diu que el malacostumarem i que no hi haurà manera de "treure'l" del nostre llit (entre elles la meva mare, aix!!!).
Aquí una altra experiència per explicar!!(tot i que ja està bé que sempre ho haguem d'explicar amb exemples perquè callin una mica
Jo tampoc vaig tenir cap cap "recolzament" quan comentava que el Roger dormia amb nosaltres...només sentia coses negatives del que feia, des de la meva família a tots els amics...."no passa res perque plori", "desde petits s'han d'acostumar a dormir sols", "et pren el pèl", "el consenteixes massa", "no és normal que dormi amb vosaltres", "quan sigui més gran no voldrà dormir sol"....
"durillo" sentir-ho cada dos per tres, però per sort sempre he tingut el recolzament del meu marit, i entre els dos ens passavem els comentaris pel "forro"...
Això sí, quan el Roger va començar a dormir tota la nit al seu bressol, ho vaig dir reafirmant-me en el fet que, els nens quan ploren per la nit o no poden dormi-se sols no ho fan ni per prendre el pèl ni perquè siguin "malcriats" o "consentits" o com els hi vulguin dir. Tots necessiten el seu temps, i els pares han d'acompanyar-los en aquest procés
, és bo per ells i bo pels pares també!!Ara que ja fa temps que el Roger dorm bé per ell mateix, quan està malalt sempre me'l poso al meu llit i encara hi ha gent que m'infla el cap "ai! que quan estigui bé ja no voldrà anar al seu bressol"...!ai...ai...ai!!" i res...el Roger es posa bo i torna al seu bressol sense cap problema...el problema el tinc jo que després el torno a trobar a faltar!!!!
Conclusió: VIU I DEIXA VIURE,
i qui no hi estigui d'acord que solucioni abans els seus "problemes" (qui es fica tant en la vida dels altres és que no gaudeix de la seva pròpia), que nosaltres tenim molt clar com volem VIURE i com volem CRIAR als nostres fills.

- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Jo entrava sols per preguntar-vos a quina edat els veu passar a la seva habitació...
Nosaltres no fem ni hem mai collit (no dormiem pensant q la podíem aixafar) però sí q segueix dormint a la nostra habitació (en el seu bressol). El problema q tenim és q vivim en un dúplex i la nostra habitació és dalt i la seva abaix... clar, l'hivern passat ni pensaments de canviar-la, primer pq com fèiem pit encara m'era molt còmode tenir-la a l'habitació, i segon pq com feia molt fred, ni per ella (q es destapava un munt) ni per mi era plan...
Ara ens estem plantejant passar-la a la seva habitació... jo tinc por d'esperar més i q després digui q nanai (i clar, ja no hi pugui dormir en el seu bressol) però per una altra banda tant a l'itaco com a mi ens fa una pena terrible... això d'nar a dormir i no trobar-la a l'habitació
... i així estem, q no sabem què fer...
algun consell?
Nosaltres no fem ni hem mai collit (no dormiem pensant q la podíem aixafar) però sí q segueix dormint a la nostra habitació (en el seu bressol). El problema q tenim és q vivim en un dúplex i la nostra habitació és dalt i la seva abaix... clar, l'hivern passat ni pensaments de canviar-la, primer pq com fèiem pit encara m'era molt còmode tenir-la a l'habitació, i segon pq com feia molt fred, ni per ella (q es destapava un munt) ni per mi era plan...
Ara ens estem plantejant passar-la a la seva habitació... jo tinc por d'esperar més i q després digui q nanai (i clar, ja no hi pugui dormir en el seu bressol) però per una altra banda tant a l'itaco com a mi ens fa una pena terrible... això d'nar a dormir i no trobar-la a l'habitació
... i així estem, q no sabem què fer...algun consell?
Hola Itac@!
A veure què diuen les companyes, però jo crec que sí que feu collit, perque dormiu tots junts a la mateixa habitació. Jo mateixa, dic que faig collit i en canvi per comoditat dormim en sidecar, així no tens pas por d'aixafar-la perque tots tenim prou espai i consciència d'on acaba el llit i on comença la cuna encara que estiguin enganxadets.
Quan acabar el collit? Doncs quan vosaltres volgueu!!! Deixa't estar de que després no voldrà passar a la seva habitació ni res d'això. El dia que decidiu que ja toca doncs us inventeu una història per explicar-li i ja està.
I és igual si té 2 anys o 4.
Nosaltres quan ja no hi càpiga a la cuna, que ja falta poc amb lo alta que és, li reformarem la seva habitació, comprarem un llitet, canvi de decoració, i li direm que ja és gran i que si patatim i patatam, i no perque pensi que ha de dormir sola ni res per l'estil, però ja amb la cuna casi no hi entrem a l'habitació i és del tot impossible posar-hi un llitet, però a vegades no pots fer el que vols sinó el que pots, però vaja...
Però resumint, jo crec que heu de fer el que el cor us digui.
A veure què diuen les companyes, però jo crec que sí que feu collit, perque dormiu tots junts a la mateixa habitació. Jo mateixa, dic que faig collit i en canvi per comoditat dormim en sidecar, així no tens pas por d'aixafar-la perque tots tenim prou espai i consciència d'on acaba el llit i on comença la cuna encara que estiguin enganxadets.
Quan acabar el collit? Doncs quan vosaltres volgueu!!! Deixa't estar de que després no voldrà passar a la seva habitació ni res d'això. El dia que decidiu que ja toca doncs us inventeu una història per explicar-li i ja està.
I és igual si té 2 anys o 4.
Nosaltres quan ja no hi càpiga a la cuna, que ja falta poc amb lo alta que és, li reformarem la seva habitació, comprarem un llitet, canvi de decoració, i li direm que ja és gran i que si patatim i patatam, i no perque pensi que ha de dormir sola ni res per l'estil, però ja amb la cuna casi no hi entrem a l'habitació i és del tot impossible posar-hi un llitet, però a vegades no pots fer el que vols sinó el que pots, però vaja...
Però resumint, jo crec que heu de fer el que el cor us digui.
Itaca, si a tots 3 us vé de gust dormir plegats, i estar junts, per què canviar-ho? Que després costarà treure-la? bé, això és relatiu. Potser també costarà que dormi sola, perquè no li agrada, perquè se sent sola, potser us cansarieu de pujar i baixar mil vegades,e tc...
Feu el que us vingui de gust a tots!
Llegint-vos, veient que totes ens hem d'excusar mil vegades, que hem de donar milers d'explicacions al fet que coallitem, em pregunto perquè mai ningú no qüestiona la gent que fa estivill i ho tolerem i punt. A mi se'm poden tirar cavalleries al damunt perquè dormo amb el meu petit, perquè estem encantats tots 3. En canvi, per què jo mai he dit res de res a gent que em critica i es mofa de nosaltres?
Feu el que us vingui de gust a tots!
Llegint-vos, veient que totes ens hem d'excusar mil vegades, que hem de donar milers d'explicacions al fet que coallitem, em pregunto perquè mai ningú no qüestiona la gent que fa estivill i ho tolerem i punt. A mi se'm poden tirar cavalleries al damunt perquè dormo amb el meu petit, perquè estem encantats tots 3. En canvi, per què jo mai he dit res de res a gent que em critica i es mofa de nosaltres?
Itac@, nosaltres just fa una setmana que l'hem posat a la seva habitació, i té dos anys i tres mesos... Estàvem molt bé junts i si ho hem fet és perquè ja em notat que ell volia el seu espai. De fet pot baixar quan vulgui del seu llit i venir al nostre, però no ho fa. 

- Ítaca
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Gràcies noies!
Home, la veritat és q si faig el q el cor em diu, no la baixaré pas, pq ja us dic q ens fa molta peneta pensar q quan anem a dormir nosaltres ella no estarà a la nostra habitació
L'itaco l'altre dia em va dir q havia estat pensant i q no la volia baixar... jo el vaig mig convèncer q ho hauríem de provar precisament pq encara és petita i no se n'adona "gaire", q potser més endavant la cosa se'ns complica... però, per una altra banda, jo tampoc la vull baixar... o sigui q suposo q ho deixarem per més endavant...
Home, la veritat és q si faig el q el cor em diu, no la baixaré pas, pq ja us dic q ens fa molta peneta pensar q quan anem a dormir nosaltres ella no estarà a la nostra habitació
L'itaco l'altre dia em va dir q havia estat pensant i q no la volia baixar... jo el vaig mig convèncer q ho hauríem de provar precisament pq encara és petita i no se n'adona "gaire", q potser més endavant la cosa se'ns complica... però, per una altra banda, jo tampoc la vull baixar... o sigui q suposo q ho deixarem per més endavant...
Jo, a priori, trobo més senzill fer-ho amb un nen gran que s'entera i pot tenir ganes, com deia la marta_mum o els altres exemples que han dit... i si a més esteu d'acord en esperar ho gaudireu els 3 
Jo el que responc sempre que em pregunten fins quan (i això que encara és molt petit) és el mateix que amb el pit fins que un de nosaltres ja no vulgui
Canviant una mica de tema, avui m'he indignat tot i que m'ho imaginava. He rebut propaganda d'Hero Baby amb un llibret sobre les criatures de 6 a 9 mesos i tots els productes que tenen per a ells, a que no sabeu quin consell incloien? Evidentment, que has d'evitar que el nen dormi al teu llit ja que després serà molt difícil de treure'l d'allà
Quina mania tenen fins i tot els que et venen menjar en fer que el nen dormi lluny de tu!
Canviant una mica de tema, avui m'he indignat tot i que m'ho imaginava. He rebut propaganda d'Hero Baby amb un llibret sobre les criatures de 6 a 9 mesos i tots els productes que tenen per a ells, a que no sabeu quin consell incloien? Evidentment, que has d'evitar que el nen dormi al teu llit ja que després serà molt difícil de treure'l d'allà
Quina mania tenen fins i tot els que et venen menjar en fer que el nen dormi lluny de tu!- Bombolla
- :: dragona

- Entrades: 4444
- Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
- Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
- Contacta:
Hola guapes!
Volia fer una consulteta.
Ja fa temps que vaig preguntar en aquest post com ho havíeu fet per portar el nen gran (quan hi ha un germanet de camí) a la seva pròpia habitació. Doncs bé, sembla que ha arribat el moment, ja que estic embarassada i m'agradaria que s'acostumés a dormir al seu llitet abans que hi hagi un "nou bebé" que li prengui el lloc que tenia al llit dels pares.
La qüestió és que nosaltres ja li vam fer l'habitació de nena gran, li vem treure el bressolet, li vam posar llit nou, organització dels mobles nova...etc. Li vem estar fent propaganda de la seva habitació nova i de nena gran i bla bla bla. Doncs bé, a l'hora d'anar a dormir seiem a un balancí per explicar algun conte, segons quin dia s'adorm més ràpid i segons quin tarda més (darrerament es fa etern, però això és un altre tema). La qüestió és que la primera dormida la fa al seu llit, sense problemes, però a mitja nit es desperta i sense fer soroll apareix al nostre llit. Jo li explico que ha de dormir al seu llit, però llavors no hi ha manera de tornar a la seva habitació, fa uns drames espectaculars, i a mi se'm fa una muntanya, estic embarassada al primer trimestre i no ho porto gaire bé, vaig molt cansada i amb vòmits i nàusees, així que el més còmode i descansat per mi és acceptar que dormi amb nosaltres. Però clar, penso que això no pot ser perquè d'aquí 6-7 mesos hi haurà un bebé que si tot va bé farà LM a demanda,i per tant estarà amb mi al llit.
Així que ja veieu que vaig mooooolt perduda. Teniu idees?????
Volia fer una consulteta.
Ja fa temps que vaig preguntar en aquest post com ho havíeu fet per portar el nen gran (quan hi ha un germanet de camí) a la seva pròpia habitació. Doncs bé, sembla que ha arribat el moment, ja que estic embarassada i m'agradaria que s'acostumés a dormir al seu llitet abans que hi hagi un "nou bebé" que li prengui el lloc que tenia al llit dels pares.
La qüestió és que nosaltres ja li vam fer l'habitació de nena gran, li vem treure el bressolet, li vam posar llit nou, organització dels mobles nova...etc. Li vem estar fent propaganda de la seva habitació nova i de nena gran i bla bla bla. Doncs bé, a l'hora d'anar a dormir seiem a un balancí per explicar algun conte, segons quin dia s'adorm més ràpid i segons quin tarda més (darrerament es fa etern, però això és un altre tema). La qüestió és que la primera dormida la fa al seu llit, sense problemes, però a mitja nit es desperta i sense fer soroll apareix al nostre llit. Jo li explico que ha de dormir al seu llit, però llavors no hi ha manera de tornar a la seva habitació, fa uns drames espectaculars, i a mi se'm fa una muntanya, estic embarassada al primer trimestre i no ho porto gaire bé, vaig molt cansada i amb vòmits i nàusees, així que el més còmode i descansat per mi és acceptar que dormi amb nosaltres. Però clar, penso que això no pot ser perquè d'aquí 6-7 mesos hi haurà un bebé que si tot va bé farà LM a demanda,i per tant estarà amb mi al llit.
Així que ja veieu que vaig mooooolt perduda. Teniu idees?????

Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741
Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
- angelina
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Hola Bombolla!
Jo estic de 17 setmanes i encara fem migcollit, quan vaig tenir les nausees i vomits va ser terrible pq ja durant la nit tampoc estava gaire fina!
Nosaltres fem mig-collit, el Walid dorm al seu bressol la primea part de la nit, a vegades aguanta fins el mati, a vegades es desperta a les 4 a vegades a les 5... etc, etc,... jo la veritat es que no m'he plantejat com ho faré , diga'm fresca!
però es que quan el Walid era petitó petitó tot i fer LM a demanda el tenia al seu bressolet al costat del llit i ara compto que quan la pitufa neixi la tindré al moisés i el Walid al llit de baranes aarrambladet a la paret ja que ara ja no el tinc arramblat al llit. Ja sé que no t'he solucionat res... però vaja només era per dir-te que no t'estressis que per molt que dormi al seu llitet sempre pot ser que apareixi al teu (es l'especialitat dels nens) jo ho vaig fer molts i molts anys i ma germana tb!!
Esclar nosaltres dues cap hem viscut amb un germanet petit proxim d'edat! però vaja que ja veuràs com anirà bé! Un petó i ànims
ahh i felicitats per l'embaràs!!!!!!!!!!!!!! 
Jo estic de 17 setmanes i encara fem migcollit, quan vaig tenir les nausees i vomits va ser terrible pq ja durant la nit tampoc estava gaire fina!
Nosaltres fem mig-collit, el Walid dorm al seu bressol la primea part de la nit, a vegades aguanta fins el mati, a vegades es desperta a les 4 a vegades a les 5... etc, etc,... jo la veritat es que no m'he plantejat com ho faré , diga'm fresca!
però es que quan el Walid era petitó petitó tot i fer LM a demanda el tenia al seu bressolet al costat del llit i ara compto que quan la pitufa neixi la tindré al moisés i el Walid al llit de baranes aarrambladet a la paret ja que ara ja no el tinc arramblat al llit. Ja sé que no t'he solucionat res... però vaja només era per dir-te que no t'estressis que per molt que dormi al seu llitet sempre pot ser que apareixi al teu (es l'especialitat dels nens) jo ho vaig fer molts i molts anys i ma germana tb!!
Esclar nosaltres dues cap hem viscut amb un germanet petit proxim d'edat! però vaja que ja veuràs com anirà bé! Un petó i ànims
ahh i felicitats per l'embaràs!!!!!!!!!!!!!! 
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

WALID & INÈS
- Bombolla
- :: dragona

- Entrades: 4444
- Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
- Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
- Contacta:
Gràcies de totes maneres Angelina! I felicitats a tu també per l'embaràs! No sabia que estaves embarassada!! Potser sóc jo que em capfico massa, però és que no paro de donar-hi voltes...ja veurem, encara em queden 6-7 mesos per parir i potser l'Ona també canvia.

Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741
Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Bon dia maques!
Per aqui una que està embarassada de bastant, i que fins ara desconeixia totalment el tema del collit... Ara per ara penso que és el més natural i que si, que nosaltres ho provarem des del principi, però tinc un "petit- gran" dubte...
Amb la vostra parella què tal? Ja sé que es un tema molt personal, però a mi m'amoina bastant perquè el meu xicot és força actiu, i clar, si el llit o l'habitació queden per la nena, no s'hi pot fer res més allà....Només ens quedarien els aqui te pillo del sofà??
Ho sento, però es que ara mateix parlo des del desconeixement total (a més, jo era de les que "renyava a les mamás"....i ara em menjaré les meves paraules sempre que faci falta)
Per aqui una que està embarassada de bastant, i que fins ara desconeixia totalment el tema del collit... Ara per ara penso que és el més natural i que si, que nosaltres ho provarem des del principi, però tinc un "petit- gran" dubte...
Amb la vostra parella què tal? Ja sé que es un tema molt personal, però a mi m'amoina bastant perquè el meu xicot és força actiu, i clar, si el llit o l'habitació queden per la nena, no s'hi pot fer res més allà....Només ens quedarien els aqui te pillo del sofà??
Ho sento, però es que ara mateix parlo des del desconeixement total (a més, jo era de les que "renyava a les mamás"....i ara em menjaré les meves paraules sempre que faci falta)
- angelina
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Encara que feu collit la nena es pot estar al seu bressolet o al seu moisés sense preoblema!!! Nosaltres a l'habitació que habia de ser la del nen teniem un matalàs d'espuma per terra i allà si estava més que bé, això si el nen s'estava al seu bressolet, no el deixavem pas sol al llit!
Ja veuràs que al seu moment trobareu mil solucions ben divertides i adecuades! 
Ja veuràs que al seu moment trobareu mil solucions ben divertides i adecuades! 
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

WALID & INÈS

WALID & INÈS
Glauca2 ha escrit:Bon dia maques!
Bon dia
La nostra vida en parella ha canviat molt ..... però no pel fet de fer collit.... si no per que l'Omar no ha dormit mai be.... i el "aquí te pillo", per desgracia nostra, s'ha convertit en la "única possibilitat"
.La casa és molt gran i hi ha un ventall molt ampli de possibilitats
el problema és el temps
Espero que no sigui el vostre cas i pugueu gaudir de més estones junts. I pel collit no et preocupis..... el llit el podreu continuar fent servir igual... ja trobareu solucions.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |